Weekend i Viken

Jag är just nu och vilar upp mig på ett vilohem. Ja så känns det iaf. Min snälla mamma hade laddat kylskåpet med massor av mat och jag plöjer inredningstidning efter inredningstidning, här finns allt. Igår blev det jättegod middag, idag frukost med nybakat bröd och god mat igen, en runda på stan i alla affärer som faktiskt finns här, klädaffärer och inredningsaffärer och varje gång jag är här vill jag ha massor med nytt till min lägenhet. Efter middagen blev det en långpromenad längs havet och nu sitter vi och dricker vin och slappar. Livet är enkelt när vardagen är 40 mil bort.


Kommentarer:
Postat av: Emelie

Låter mysigt=)!!!
Det är nog inte många som föredrar västerviksshoppingnw som du gör.. haha!

Postat av: Lina

Haha! Västerviksshoppingen är ju fantastisk! Bohaget är min favoritaffär alla kategorier. De har allt jag vill ha. Klädutbudet kunde ju varit större, men Ogräs gillade jag.

2007-04-24 @ 21:08:14
URL: http://linis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits