Höstäventyr till havs

Är hemma denna eftermiddag och har planering men än så länge har det inte blivit mycket planering. Jag har handlat, plockat disk, städat, tvättat och hängt i soffan. Är så trött efter den härliga höstutflykten igår. Det var min och Ds tur att anordna det hemliga äventyret så vi sa åt alla deltagare att samlas vid Lunds södra infart kl 08.00 för vidare information. Därefter bar det av till Lomma hamn för en seglats till Ven. Alla fick chansen att vara aktiva seglare och tre timmar senare anlände vi till Ven. Där bjöd vi på mat och femkamp och sen var det dags att segla tillbaka. Härlig sol hade vi och vinden var alldeles lagom. Vi somnade tidigt på kvällen, men tröttheten sitter kvar även idag. Egentligen hade jag bara velat vara hemma ikväll men som tur är ska H till Forum och träna aerobic och jag vill ju inte vara sämre så jag tänker hänga på.

Nu är det bara 37 dagar kvar till Thailandsresan. Som jag längtar :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits