Sommarlov

Jag har sommarlov och det känns härligt. Jag är bara rädd att det ska gå så himla fort. Att alla dagar bara kommer flyga förbi och helt plötsligt är vi inne i augusti. har iaf firat mitt sommarlov denna helgen med fest och dans på badhytten i Skanör. Det var vi och 23-åringarna (ungefär) men kul ändå! Fotbollen missades för allt i världen inte, men den matchen kan man ju bara glömma och blicka framåt. Idag har jag mest städat, tvättat, plockat och pysslat här hemma. Hann med en joggingtur också. D är nere i Österike denna helgen och kollar em så jag är ensam hemma. Skönt ibland men nu så här på söndagskvällen saknar jag honom. Nu ska jag hänga in hans skjortor i garderoben, en snäll hemmafru som jag är. men stryka dem får han göra själv, för jag kan inte.

Imorgon ska jag köpa färg till sovrummet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits