Gott nytt år!

Via min extremt inaktiva blogg vill jag önska alla ett gott nytt år! Har varit riktigt hurtig idag och gått min och Hannas powerwalkrunda alldeles ensam. härligt väder. Det blåste inte ens nere vid havet. Ikväll bär det av till Helsingborg. David har feber så det blir en lugn kväll. Vi står för förrätt och efterrätt. Till förrätt blir det kallrökt lax på ruccolabädd med chilismör och till efterrätt blir det mangofromage med chokladrippel och passionsfrukt. Huvudrätten står värdparet för. Nu ska jag fixa mina naglar. Vi ses nåsta år!


Kommentarer:
Postat av: emelie

tack :D vad händer ida? kram

Postat av: Elina

hej om du inte skriver nått i din blogg så kan du väl lika gärna ta bort den! Det finns faktist andra som vill ha DITT namn på sin blogg!:/

2010-02-12 @ 15:35:06
URL: http://eliiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Elina

hej om du inte skriver nått i din blogg så kan du väl lika gärna ta bort den! Det finns faktist andra som vill ha DITT namn på sin blogg!:/

2010-02-12 @ 15:35:50
URL: http://eliiiiiiina.blogg.se/
Postat av: line

hej! eftersom du inte verkar använda denna blogg så mycket så undrar jag om jag kan få ta över den? det hade vart supergulligt. vill verkligen ha domänet!:) maila mig på [email protected]. puss

2010-06-21 @ 17:39:36
Postat av: Lina

TA BORT BLOGGEN IDIOT! DET FINNS FOLK SOM VILL HA DITT NAMN ! SLUTA TÄNKA MED ARSLET!!!

2010-10-16 @ 12:25:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits