Feber

Idag är jag hemma sjuk och då passar jag på att uppdatera denna extremt aktiva blogg på grund av fruktansvärd tristess och orkeslöshet att ta itu med någonting annat. Jag sitter här och myser för mig själv i Davids soffa. Surfar runt på bloggsidor, kollar flygpriser till Thailand och drömmer mig bort till kritvita stränder och böljande turkosa hav för att försöka glömma min förkylning och den regngrå himlen utanför fönstret för ett ögonblick. har iaf varit borta på Kronprinsen för att införskaffa hostmedicin och nässpray. Det var välbehövligt. Köpte även lite mat och frukost. Tänkte snart laga lite pasta med pesto, salami, tomat, avokado och ruccola, lagom till David kommer hem. Funderar på om jag ska nischa denna blogg. En mat- och restaurangblogg kanske. Jag gillar ju att laga mat och att gå på restaurang och att dela med sig av restaurangtips och recept är alltid kul. Min favoritrestaurang i Malmö är nog Lemongrass. De har underbar mat. Senast besökta restaurangen var Carib Kreol. Jättegod mat tycker jag men akta er för drinkarna!!!

Nä nu ska jag nog vila lite innan jag ska laga mat.


Kommentarer:
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg och tänkte önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-04-08 @ 16:57:36
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: megasingel

hoppas du kryar på dig snart!

2008-04-26 @ 19:38:12
URL: http://megasingel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits