Klagan igen

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag haaaaataarr mitt jobb! Jag är så trött på illaluktande pensionärer och a-lagare som tar ut pengar på banken eftersom de inte har bankomatkort, trött på invandrare som gör stora insättningar efter "svarta" affärer, trött på bittra änklingar som beklagar sin sorg över sin borgångna fru, trött på folk som tror att man kan låna pengar hur som helst utan kalkyl och trött på folk som klagar över en avgift på 60 kronor när de har miljoner på banken. Imorgon bitti ska jag på jobbintervju och jag hoppas hoppas hoppas att jag får det. Det är perfekt, förutom att det är ett vikariat, men men.

Annars flyter veckorna på och man hinner inte riktigt med. Jag är så glad att jag har D. Han är underbar. Han gör mig alltid så glad. Igår fikade jag med hans föräldrar och på söndag ska vi på släktkalas då hans brorsdotter fyller ett år. Imorgon ska jag fika med en väninna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits