mellan jobb och bilar

Lååång torsdag som alltid och jag har inte mycket att göra så det är väldigt lååångtråkigt. Har precis varit och fikat på kondiset som vi alltid får på torsdagar. Dagens stora ljusglimt.

Idag kör jag min egen lilla bil. Har fått köra Ds stooora fina audi då min har lagats. Vindrutetorkarna fungerar igen och hjulinställningen är återställd. D har satt på vinterdäcken. Tackar världens underbaraste kille för all hjälp.

Jag väntar på ett samtal om jag får ett jobb eller ej. Men de skulle höra av sig senast i början av nästa vecka så än finns det hopp. Annars har jag blivit kallad till intervju imorgon, inom banken, som direktionsassistent. Det verkar spännande. Vad ska det bli av mig egentligen???

I helgen väntas det nån typ av överraskning. Jag och D ska iväg någonstans med ett gäng andra och har uppmanats att ta med sovsäck, liggunderlag, ficklampa, gummistövlar och varma oömma kläder. Vi ska samlas lördag eftermiddag och återkommer söndag eftermiddag. Undrar vad vi ska hitta på?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits