Trädgårdsmästare

Idag har eftermiddagen och kvällen ägnats åt trädgårdsarbete. Jag och en granne körde till ett stort växtställe i Åkarp och inhandlade olika blommor, jord, kryddor, växtnäring och redskap och sen satte vi igång. Margerita, penséer och pelargoner pryder nu vår fina gård och till helgen ska vi plantera basilika, persilja och rosmarin. Det var riktigt skoj men tog längre tid än vi trodde och andra inplanerade aktiviteter fick tyvärr ställas in och skjutas fram till lördag. Men den som väntar på nåt gott....

Nu ska jag göra en lista på allt som ska handlas imorgon till min middag. Mitt kylskåp kommer få en chock, det har nog aldrig sett så mycket mat.

Kommentarer:
Postat av: hanna

Hur har det gått med kylskåpet? Har det klarat sig?

2007-05-03 @ 18:03:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits