Kod D

Igår kväll blev det tjejmiddag med paella, vin och sällskapsspel. Sen blev det mer vin och sen kom de manliga gästerna en efter en. Kod B, kod D och kod L. Kvällen avslutades på Cuba Café där våra gentlemän bjöd oss på en himla massa caipirinha. Tyvärr blev det ingen salsadans.

Fest två dagar i rad alltså denna helgen och trots att jag inte är 20 längre klarade jag det utan problem. Ikväll blir det en fika med vännerna igen där våra "koder" antagligen kommer diskuteras. Nu är min kod D inte så hemlig längre. Igår var han min dejt, idag min diskare och jag gillar honom faktiskt.


Kommentarer:
Postat av: hanna

Kul att träffa kod D igår! Synd att kod L inte ville följa med till Cuba Café. Nästa gång ska jag också med dit iaf!

2007-05-27 @ 14:53:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits