Karriärbyte?

Idag ringde min gamla bankchef upp mig och nu är det alltså bestämt, jag ska jobba i sommar. Jag har börjat med att boka in de två första veckorna av mitt sommarlov och sen är det upp till mig hur mycket jag vill jobba. De vill gärna ha mig hela tiden, men jag vill ha lite ledigt också såklart, så vi får se, beror på hur mycket annat jag bokar in i sommar, det måste hända lite saker, annars kommer jag att klättra på väggarna. Hur som helst blir det bra med lite extra inkomst utöver min "grymma" lärarlön. Dessutom kan ett bankjobb ute på landet faktiskt vara lite som semester, speciellt eftersom den "tunga" belastningen kommer ligga i kassan, och där ska jag faktiskt inte jobba så mycket :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits