Från lyx till verklighet

Då har jag svensk mark under mina fötter igen och det tänker jag ha ett bra tag framöver. Som mitt tidigare inlägg antydde har jag haft en kanonsemester i Zurich med kanonväder, sol i mängder, syrener som blommar, shopping och goda middagar på restauranger som en viss gentleman bjöd mig på. Tack än en gång! Födelsedagsmiddagen avnjöts på en cool sushirestaurang där sushikockarna var i centrum och omringade av ett rullband där de lade upp den färdiga sushin. Vi gäster satt runt omkring rullbandet och fick ta det vi ville ha. Hela tiden såg vi de japanska sushikockarna tillreda sushin. Betalade gjorde man i slutet. Då räknade personalen ihop antalet fiskar som var ritat på sushitallrikarna.

Tillbaks från lyx till verklighet. Packa upp, jobba, köpa blommor till gården, handla, baka, laga mat, tvätta, jobba igen såklart. Gaaaah, jag vill fortsätta mitt bekymmerslösa lyxliv i Zurich ;)

Kommentarer:
Postat av: Emelie

mums med sushi!!=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits