Födelsedagsmiddagen

Middagen igår var trevlig och maten som serverades var skaldjurspaella till huvudrätt och citroncheesecake med passionsfruktsglasyr till efterrätt. Mycket gott om jag får säga det själv :) Fick fina presenter. Gratisketchupen i småförpackningar från McDonalds blir en given följeslagare på sommarens picknickar, likaså de små pastejförpackningarna. Den spelande tårtspaden har tyvärr spelat sin sista melodi, menmen, man kan inte få allt. Jag fick iaf en iskrossare så jag kan göra caipirihinias också, alltid nåt. Tack tjejer!

Idag skiner solen som vanligt och om en stund ska vi bege oss till Västra Hamnen och sola. Kanske kan man ha bikini?

Kommentarer:
Postat av: hanna

Det var en fantaskitskt god paella! Den äter jag gärna igen!

Tack för igår!

kram

2007-05-05 @ 10:29:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits