Europadagen

Idag är det Europadagen och det har vi uppmärksammat på skolan genom att ha en temadag. det blev riktigt lyckat och jag var hemma från jobbet redan klockan tre. Just idag var det välbehövligt då jag var ute en tur till Malmös högkvarter igår kväll och inte var hemma förrän sent. Och när jag väl kom hem var jag pigg och satt uppe och kollade på Stina med det omdebatterade besöket av Ebba von Sydow och Börje Ahlstedt. Dock tyckte jag inte han skämde ut sig anmärkningsvärt. Tidningarna förstorar alltid upp saker och ting. Hur som helst så kom jag inte i säng förrän klockan ett.

Nu ska jag snart tvätta. Ikväll är det mitt favoritprogram Roomservice. De ska göra om Ebba von Sydows lägenhet. Därefter får jag besök från Malmös högkvarter. Om jag inte somnar...

Kommentarer:
Postat av: Emelie

Jag vill ju också se de programmen...Orättvist!
Vad menas med malmös högkvarter?

Soliga hälsningar från Spanien (26 grader idag, i skuggan).

Postat av: Lina

Malmös högkvarter är Hästhagen i Malmö. Av nån konstig anledning så verkar alla bo där nuförtiden, därav namnet :) Njut av värmen, här är kallt och regnigt idag.

2007-05-09 @ 19:41:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits