Vårens it-väska

Idag tog jag en shoppingtur ut till Jägersro Center efter jobbet för att införskaffa en snygg weekendväska. Efter att ha provat ut Wedins billighetsalternativ med ett suktande öga vilande på de något mer exklusiva Samsoniteväskorna var jag tvungen att gå en runda och fundera, så jag beslöt att gå in på stormarknaden Coop Forum. Och där, där fanns den, Malmös snyggaste weekendväska i sin (pris)klass, dess röda färg lyste upp hela boutiquen och väckte mitt ha-begär direkt. 249 kronor fattigare (men jag kände mig rikare) gick jag ut med min klarröda väska till parkeringen och körde hem. Imorgon reser jag ner till Schweiz med klass, med min följeslagare från Coop Forum i mitt bagage.

Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

har coop blivit en chick boutiquen?? haha

Postat av: annamagdalena

har coop blivit en chick boutiq?? haha

2007-03-23 @ 16:11:30
URL: http://annamagdalena.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits