Påsklov

Nu har jag påsklov och på måndag bär det av till Barcelona. Dagens studiedag var inte allt för betungade. Först blev det lite diskussioner i smågrupper och sen blev det långlunch med några trevliga kollegor på ett mysigt café inne i stan där vi diskuterade allt och inget. Därefter blev det en fika på en solig uteservering med en väninna. Kan det bli en bättre start på lovet? Nu ikväll tog jag en joggingtur i Pildammsparken. 6 km på 26 min. Jag har ju sagt att jag ska vinna vårruset i Malmö så jag har lite träning kvar, men bara lite, jag tycker jag är duktig! Ökar jag takten och springer på 24 min innebär det att jag springer en mil på 40 min, om jag håller samma hastighet hela vägen. Det ni!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits