Helgens skvaller

En riktigt lång härlig vårpromenad med A blev det idag i Pildammsparken i solen bland alla fåglar. Närmare 13 grader visade termometern. Jag som hade pälsat på mig vantar och mössa. Mössa ja. Fick ta min basker. Min vita mössa blev kvar på Skeppsbron inatt.  Promenaden och en smaskig falafel botade min bakfylla, nu är jag mest trött.

Jag gör som H och listar helgen som kom och gick.

Helgens roliga: födelsedagsfesten hos H.
Helgens tråkiga: någon jag känner verkar inte må riktigt bra.
Helgens härliga: vårpromenaderna.
Helgens hoppsan: Jag åt en hamburgare (efter 2,5 månad som vegetarian).
Helgens sorgliga: att min mössa är borta.
Helgens deja vu: som alltid är man väldigt intressant och eftertraktad kl 03.10.
Helgens irritationsmoment: att inte killen fattar att han är dissad!
Helgens fras: hej sötast!
Helgens lögn: jag är flygvärdinna och måste gå hem och sova nu för jag har en flygning imorgon bitti.
Helgens låt: Cara mia med Måns.
Helgens längtan: Till Zurich.

Jag utmanar 
annamagdalena med ovanstående lista!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits