Hårmodelluttagning

Ikväll var jag hos A som var rar och bjöd på hembakad semla. Därefter cyklade vi in till stan för en hårmodelluttagning Larsson & Lange. I 2,5 timme i en varm frisersalong tillsammans med 50 andra människor köade vi. Frisörerna kände på allas hår, lyfte på det, analyserade och var väldigt nogranna så det tog sin lilla tid. Först sa de till mig att de ville klippa en kort page, men nej tack! Jag är öppen för all färgning och klippning upp till axlarna så vi kom överens om att klippa det lite samt att färga det i koppartoner, för det skulle visst passa min ögonfärg och mina fräknar. Den 21 april är det alltså dags för den stora förvandligen, om jag inte backar ur, men det gör jag inte, jag har skrivit ett kontrakt och det krävs nog nåt sånt här för att jag ska våga göra nåt med mitt hår, någongång, någonsin.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits