GB

Äntligen äntligen helg! Med sprängande huvudvärk, överdosering av koffein och en matt känsla i hela kroppen är det enkelt att konstatera att det är mer än välbehövligt.

Får besök från sydliga breddgrader över helgen, så jag borde sätta igång att städa lite. Orken finns inte nu men en kopp kaffe till och lite choklad ska väl fiska upp mina sista krafter. Ikväll blir det middag på restaurang.

Lärde mig ett nytt ord idag. Vi hade utvärdering av filmen Sandor / Ida som jag visat som en del av sexualkunskapen i årskurs 6. Jag frågade eleverna vad de tyckte om karaktärerna. En kille ansåg att Ida var en GB. Jag fattade ingenting och frågade vad det var, och fick veta att det står för gangster-bitch. Man lär sig nåt nytt varje dag.

Jag börjar visst bli gammal...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits