Sol & bad

30-årsfesten igår var skoj, alltid kul att träffa nya människor. Trots att jag bestämt att jag inte skulle ut så ramlade jag dit igen. Efter midnatt åkte jag, D och några av hans kompisar till Skeppsbron där några av mina vänner redan befann sig. Mötte även en kollega och på fyllan lovade jag honom att jag skulle ställa upp i lärarlaget på fotbollsmatchen mot niorna på tisdag. Vänsterback var det visst. För som back behöver man ju inte göra så mycket. Eller? Hm... Hoppas han inte tog det på allvar. Efter klockan tre blev det en hamburgare på BK och även deras version av McFlurry. Kommer inte ihåg vad den heter men den är himmelsk. Finns i smakerna hallon cheesecake o cookie dough nånting :) Idag har jag o D varit i Höllviken och solat och badat. Ikväll blev det lite kubbspel. Sommaren är här och glädjen spirar.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits