Skolavslutning

Idag var det skolavslutning i kyrkan och jag fick blommor och kramar av eleverna. Därefter gick mitt arbetslag och åt middag på Krua Thai, sen blev det öl på Nyhavn och sen kaffe på Café Simpan - en riktig möllanrunda. Nu är jag trött och rastlös på samma gång så jag måste ut och röra på mig. Får jag inte med mig någon på promenad så får det bli en joggingtur. Tre dagar har passerat då jag bara jobbat halvdagar och jag börjar redan känna rastlösheten komma krypande. Känner att jag måste hitta på nåt hela tiden, känner pressen, jag klarar inte av sånt här. Det måste hända nåt. En promenad, en fika, en middag, en grillning, en shoppingrunda, ja det hjälper inte. Det är tur att jag ska jobba i sommar, annars kommer jag att klättra på väggarna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits