Shopping för självförtroendet

Ännu en dag ute i solen. Idrottsmästerskapen har gått av stapeln och det var svettigt värre. Iklädd t-shirt för att skydda axlarna, hög solskyddsfaktor och solglasögon tillbringade jag dagen i skuggan så gott det gick. Därefter blev det en stor shoppingrunda. Först promenerade jag till Mobilia där jag inhandlade en klänning och sen promenerade jag in till stan för att kolla på skor och smycken. Men jag hejdade mig. Eller det är en dag imorgon också. jag är nämligen medbjuden på 30-årsfest imorgon. Som flickvän eller bara som dejt? Vet ej. Nervöst? Ja! Men att känna sig snygg underlättar lite och gör under för självkänslan. Så kanske jag slår till på skorna och ett armband imorgon ändå. Ikväll ska jag bjuda D på lite mat. KALL mat! I värmen....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits