Herrmode

Ikväll blev det en långpromenad efter jobbet med A som precis kommit hem från Grekland, så nu är jag inte helt övergiven längre i denna stad. Eller övergiven och övergiven, jag har ju haft D vid min sida, och mitt jobb, som faktiskt är himla kul, iaf ibland. En vecka återstår innan det blir lite semester igen. Härligt! Imorgon måste jag få tid att gå på stan, hoppas jag kommer ifrån jobbet tidigt. Måste kolla in rean vilket jag inte hunnit, och så måste jag köpa en födelsedagspresent till D. Vad önskar sig killar i present egentligen? Jag är urdålig på sånt. Ge mig tips! Alla ni 10 som läser min blogg. Kom igen! Ge er till känna! Spanade in en modeblogg för killar för att försöka få lite inspiration, riktigt kul faktiskt. Måste läsa in mig på herrmodet lite, nu när vi troligen ska åka över till Köpenhamn nästa helg.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits