Alkoholförgiftad mage

Gårdagens makalösa fotbollsfest med bubbel och jordgubbar mynnade i utgång på Schlagerklubben. Trots att jag knappt klätt upp mig och trots att jag verkligen hade bestämt mig för en vit helg denna helg efter förra helgens vilda fester och efter en vecka med krånglande mage så föll jag för festens frestelse även denna gång. Det jobbiga är att jag i fyllan och villan tappade min mobil och nu är skärmen helt konstig. Ibland är den vit, ibland är allt en enda röra, ibland är den svart och ibland är den normal. Jag vill inte köpa ny mobil! Jag ska inte ha teknikprylar med mig, jag bara tappar dem så de går sönder. Först digitalkameran, nu mobilen. IPoden får jag nog stryka från min önskelista. Nu ska jag försöka kurera min mage, men inget verkar hjälpa. Alkohol är inte magens bästa vän direkt. Och på tisdag är det dags för fest igen. Då ska vi ha arbetslagsfest med Sing Star. Stackars min mage...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits