Snabbvisit i Köpenhamn och bröllop

Idag har det varit en fullspäckad dag och mer väntar. Klockan nio i morse stod jag och D på Malmö central med en frukostpåse från Espresso House i handen redo att hoppa på tåget till Köpenhamn. Mindre än en timme senare hängde vi på låsen till affärerna på Ströget. Efter tre timmars effektivt shoppande var vi båda nöjda och unnade oss en stor glass innan det var dags att bege sig tillbaka till Malmö. Klockan halv fyra skulle vi nämligen vara på plats i Lomma Kyrka för att delta vid ett bröllop. Halv tre var jag hemma, fixade till mig, och klockan tre gled Ds silverglänsade Audi upp på min gata och vi styrde vår resa mot Lomma. Fint bröllop. Lagom stort. Därefter begav vi oss tillbaka till Malmö och ikväll ska jag ha lite festligheter hemma hos mig. Det ska ätas sushi, drickas rödvin, blandas drinkar och eventuellt så kommer kvällen sluta med en dans (eller två) på hipp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits