Min studentklänning

Idag var jag då tillbaka på mitt extrajobb efter två härliga semesterveckor, och det kändes faktiskt riktigt bra, med tanke på att jag fått min lönespec från juni och det var mycket mer än väntat. Jobb är pengar! Då är det ok att måndagar på banken alltid är jättejobbiga och jättestressiga och att huvudvärken ligger och trycker precis hela tiden. Väl hemma tvingade jag iväg mig på ett body step pass och det var verkligen på tiden, min kondition är inte riktigt på den nivå den borde. Skärpning!

Då detta ibland har varit lite av en modeblogg men det senaste året helt saknat den ingrediensen ska jag återupta det temat tillfälligt, med att berätta om dagens outfit. Jag letade fram min vita studentklänning, inköpt på en semesterresa på Kreta i maj år 2000, och till denna bar jag svarta leggings, en grå kofta, silverballerinas och mitt stora silversmycke med vindruvsklasar från pilgrim. Trots att jag nu mer väger över 5 kg mer än på den tiden fick jag på mig den. Kanske var den lite tightare nu men ähh... Vad som göms i snö...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits