Lysekil, kändisar, kärlek & texmex

Hemma igen efter en mycket trevlig och händelserik vistelse med tjejerna i Lysekil. Vi har grillat, druckit vin, bakat, spelat spel, skrattat, plockat blåbär, solat under molnen och varit på Parksommar-turnén. Bäst var Moneybrother, Säkert var grym även hon. Salem Al Fakir skippade vi och tog en paus och gick och värmde oss med en Irish Coffee på en restaurang istället, och som bonus blev vi bordsgranne med Moneybrother som åt middag där. Uppträdde gjorde vi också med en egen låt och fick varsin CD-skiva. Helgens slutliga ledord blir dock att glöm inte tanka bilen när du kör på E6an, speciellt i Halmstadsområdet. Där finns inga mackar. Vi körde med bensinlampan tänd i en halvtimme på motorvägen och jag trodde att min sista stund var kommen, jag höll på att få ett nervöst sammanbrott. Som tur var dök det upp en mack till slut och jag reste mig med skakiga ben och darriga händer för att tanka den efterlängtade bensinen.

Ikväll blir det (som Filippa Bark säger) texmex och kärlek med min älskling. Det är allt man behöver :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits