Härliga semesterdagar

Min semester har börjat fantastiskt bra. Två soldagar i Västra Hamnen på raken med vännerna och mocha frapino från Espresso House. Kan det bli bättre? Igår kväll våldsgästade vi D med en grillkväll på hans gård. Vi grillade, skrattade, drack vin och både det ena och det andra var nära att avslöjas. Kvällen avslutades med att tjejerna och killarna mötte varandra i kubb och vi tjejer vann överlägset, trots att de var fem och vi bara var fyra. Idag var jag uppe tidigt eftersom D skulle köra till jobbet och jag passade på att få skjuts hem i den tidiga morgonen. Nu har jag packat och som vanligt kan jag inte bestämma vad jag ska ha med mig så jag tar med alldeles för mycket. Först blir det Västervik i 6 dagar och sen blir det stugsemester i Lysekil i 3 dagar med vännerna, samt Monebrotherkonsert. Kräver en varierande packning...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits