Framtidens stjärnor

Ännu en vecka har passerat och två veckor återstår till nästa semester. Ja ni läste rätt. De tre veckorna jag skulle jobba i sommar har helt plötsligt blivit fem. Men jobb är pengar, och så länge vädret är som det är så kvittar det. Jag som tänkte stanna i Sverige hela sommaren, men nu verkar det inte bli så, eller det hänger på vädret. Tips på billiga flygstolar söderut för två emottages tacksamt.

Igår kväll tog jag och A med våra boys på en minigolf-runda. Det var skoj, trots regndroppar och mördarsniglar. I eftermiddag har jag och A fikat alldeles för länge i väntan på regnets uppehåll och sen gick vi hem till henne och åt lite, spelade spel och snackade. Nu är jag hemma, trött, ont i magen och ensam. Min favoritkille är på träningsläger denna helgen så jag får klara mig själv. Imorgon blir det nog fest!

Förresten, rösta på oss,
Hyllning till Moneybrother från Lysekil. Framtidens stjärnor!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits