Blixtvisit sagolik

Jag har mellanlandat i Malmö. Sent igår kväll kom jag hem från Västervik. Fem härliga dagar blev det med en del sol, promenader, grillat varje dag nästan, vin och avkoppling. I morse tog jag ett body pump pass och det var riktigt tufft, men ack så skönt. Nu tvättar jag, dammsuger, dammar, plockar och putsar mina silverskedar. Det gäller att passa på medan man är ledig och molnen täcker solen. Banken ringde mig precis och de vill ha mig hela augusti. Tål att tänkas på. Ikväll ska jag såklart träffa D. Imorgon bitti bär det norrut igen. Jag o H tar min bil, sen hämtar vi upp A i Göteborg och möter upp A i hennes stuga i Lysekil. Sommar-Sverige är bäst!

Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

där slog du huvudet på spiken :)

2007-07-17 @ 19:10:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits