Såpbubbler

President Bush vill sänka USA:s bensinförbrukning med 20% på tio år. Lycka till säger jag, till landet där frågan inte är om man har bil utan vilken bil man har, där småbilar inte existerar, ju större ju bättre, där större städer har två busslinjer som går en gång i halvtimmen och inte ens trafikerar flygplatserna. Jag talar av egen erfarenhet.

På tal om bil, jag borde hämta min bil, men den står ganska tryggt i ett garage skyddad från kyla, snö och frost. Jag hatar kylan, den biter mig i kinden och förfryser mina händer.

Nu borde jag sova, lyssnar lite på Snook, en del låtar är riktigt bra.

Låt mig bara bara älska dig
låt mig bara bara spöa dig
Vi kan bara bara dricka varm choklad
bara bara fånga såpbubbler
bara bara säga helt fel sak
Vi kan bara bara ta en promenad
Bara vara du och jag nu för idag.

Enkelt, ellerhur?



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits