Hhyssshhh!

Jag borde lagt mig för längesen, sömnlösa nätter sätter sina spår, men jag vet ju att jag bara ligger och tänker på allt jag har att göra om jag går och lägger mig, så lika bra att vara uppe några minuter till.

Väntade på en film som jag höll på att ladda ner, ja ni hörde rätt, det går trots att jag bara har en hastighet på 0,25, det fick jag veta i helgen, då en vänlig själ var här och hjälpte mig. Han laddade ner nåt program som gör att man inte bara laddar ner från en dator utan små små bitar av filen från flera datorer, om jag nu förstod rätt. Snabbt gåt det iaf och man använder inte DC utan en sökmotor på nätet. Lätt som en plätt och det har jag totalt missat. Nu är jag alltså jätteolaglig och sitter och laddar hem album och filmer för fulla muggar, polisen kommer väl snart och knackar på...

Lyssnar på Norah Jones album så här innan läggdags, verkligen jättebra! Lugnt och skönt och avslappnande.

Buona notte!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits