Dyra milliliter

Idag la jag mina sista pengar på en ansiktskräm. 400 spänn kostade burken! Är jag riktigt klok? Har man torr hud så har man o vad gör man inte för att bevara solbrännan. Tur man har en snäll mamma.

Annars är jag bara så trött på den skånska vintern. Här kommer man utvilad, solbränd, pigg och fräsch från ett 30-gradigt Florida och möts av konstant regn, iskall blåst och ett oändligt mörker. Jag vill bort igen, till solen, och det nu!

Ikväll kommer N över på lite middag, ska bli trevligt, kanske jag borde ta tag i städning, diskning och uppackning innan dess. Orka....

Kommentarer:
Postat av: Emelie

Men hallå, jag fattar inte. Varför lägga 400 kr? Och varför köpte du inte en på taxfree? Eller i Usa? Lär ju varit relativt billigare? Och vad har mamma med din hudkräm? Har hon betalat? :-)

Postat av: Lina

Man kan inte köpa på tax free i USA för få tar de varorna när man mellanlandar i Paris. I Paris fanns inte just den krämen o där var det dyra taxfreepriser. Mamma betalar inget till mig, men jag tänkte att jag skulle få låna ett par hundra så jag överlever månaden.

2007-01-13 @ 12:56:52
Postat av: Emelie

Jag tror du missade smilegubben i slutet eller?

2007-01-13 @ 21:10:39
URL: http://iel.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits