Dagen efter

Jag antar att min stora läsarkrets har väntat på den spännande fortsättningen på gårdagens inlägg. Vad var det egentligen som hände igår kväll? Jo! Väninnan drog med oss på linedancekurs! Riktigt kul, eftersom jag älskar att röra mig till musik. Jag gillar aerobics och har länge funderat på att börja dansa nån dans, så kanske line dance är dansen för mig. Alla fördomar är borta iaf, det var himla skoj. So watch out for the line dancers! Snart på ett dansgolv nära dig :)

Annars var jag med om en fruktansvärd sak idag i skolan när jag hade niorna i bild. Jag kan bara skaka på huvudet, känna mig som en gammal 50-åring och säga "Dagens ungdom"! Kan avslöja att minst en spritflaska var med i bilden.

Ser på Grammisgalan nu. Surfade nyligen in på min
favoritblogg och fick reda på att Hello Saferide ska släppa nytt album på svenska under namnet Säkert. Jag gillar när mina favoritartister släpper album på svenska, som Moneybrother senast, fantastiskt, och nu tycker jag att även Marit ska följa deras exempel.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits