America in my heart

Hemma! Brunare, blondare, fattigare på pengar men rikare på minnen och erfarenheter. Vi har haft en helt fantastisk underbar resa. Varje dag har varit ett enda stort äventyr utan hemlängtan och bekymmer. Jag ville verkligen inte hem, jag ville stanna kvar. Stanna kvar i värmen, bland de snälla trevliga gästvänliga hjälpsamma öppna amerikanerna, stanna kvar på stranden, stanna kvar och göra fler roadtrips, stanna kvar i shoppingparadiset där man ville ha precis allting.

Key West, krokodiler, springnota, universal studios, Miami, sexfiliga motorvägar, soldränkta stränder, leende människor. Det finns inte plats att skriva om allt vi upplevt, det finns inte ord, det finns i mitt hjärta, i mitt minne. America in my heart!

Nu har jag varit vaken ca 30 timmar och min väska står ouppackad. Sen tror jag bestämt att sängen väntar mig. Min egen mjuka säng. Härligt!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Underbart! Tack för ett mycket trevligt resesällskap =)

2007-01-11 @ 16:38:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits