Snödroppar

Efter att ha varit helt matt och utarbetad hela veckan gjorde jag igår kväll av med min sista energi (som jag inte trodde fanns) på ett träningspass och gick och la mig redan kl 23, en fredag! Sen sov jag ända till nio idag o då var jag hur pigg som helst. Jag flög upp ur sängen, städade och dammsög, avnjöt en lång god frukost med morgonpasset i bakgrunden, och tog mig sedan ut på en långpromenad med A i vårsolen. Två saker som förvånade oss kom längs vår väg. Dels var det Tommy Körberg, och dels var det snödroppar, det börjar bli vår.

Promenaden gjorde mig ännu piggare o jag ska försöka hitta på nåt kreativt, kanske måla på en tavla jag aldrig blir nöjd med, ja kanske. Ikväll blir det fest igen, egentligen känner jag inte för det, men det blir nog bra, får ju fira att jag har en veckas sportlov :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits