Paket

Vilken dag, jag är helt matt, orkade inte ens ta mig till träningen. Istället hämtade jag mina paket, rena rama födelsedagen. Dels ett paket från La Redoute och dels ett paket från Buzzador. Har ni inte gått med i Buzzador så gör det! Detta är mitt andra paket på tre månader och om en vecka får jag ett till. Detta paket innehöll 12 mindre förpackningar K Special Active samt en stor förpackning, en vattenflaska och en nyckelkedja. Detta får jag helt gratis och det enda jag måste göra för att fortsätta få paket är att göra en utvärdering av produkten. Nästa paket ska visst innehålla någon ny sorts juice från Minute Maid som ska lanseras i Sverige, undrar hur många liter jag får :) Jag har frukostprodukter för ett halvår framöver nästan, det är inte fel i dessa fattiga tider.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits