Lilla lilla värld

Ja jag vet att klockan är sen men jag var tvungen att dela med mig av nåt kusligt men samtidigt roligt. Jag var då på korridorsfest ikväll i Lund. Senast jag var på korridorsfest var för två år sen och det visade sig vara exakt samma korridor. Det är sannslöst. Då var det hos min kompis dåvarande pojkvän. Denna gången var det hos en annan kompis kompis. Men hur stor är chansen att det är samma korridor av typ alla 5000 korridorer det finns i Lund? Min kompis ex var för övrigt där och han är kompis med min kompis kompis. Jag hade himla roligt iaf, himla sköna killar som dansade loss till schlager. Vi begav oss till Schlagerklubben och där stötte en annan kompis gamla date på mig för andra gången.  Och nej det var inte O som stötte på mig för två veckor sen som är en annan kompis gamla date. Hur litet är inte detta stället? Jag måste nog härifrån. Jag blir rädd....

Kom och ta mig lång härifrån
Kom ta mig långt härifrån

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits