Klänningar

Idag var jag tidigt ute på stan. Iskalla vindar och ishala gator hindrade inte mig och det hindrade inte pensionärnera och de sportlovslediga tonåringarna heller. Nej vi hängde på låset tillsammans. Två söta klänningar inhandlades och vinförrådet fylldes på. Därefter staplade jag vidare med min klirrande kasse över isbelagda trottoarer, handlade mat och därefter en semla. Det är ett under att jag tog mig hem med alla kassar utan att halka omkull. Semlan avnjöts med en kaffe latte i min varma lägenhet.

Snart ska jag iväg och dansa body jam. Ikväll kommer en kompis över och det blir nog en film. Imorgon är det fest i Lund. Jag vet, jag skulle inte festa, men det är tydligen en stor fest och det kan jag bara inte säga nej till :)


Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

stor fest?? det vill jag ju med gå på, vem är det som bjuder på det?

2007-02-23 @ 16:45:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits