Hurtbulle

Ilskan över gårdagens nedlerlag har lagt sig och mitt humör strålar lika mycket som solen utanför mitt fönster.

Jag skulle ju då på fest igår med mina arbetskamrater mitt ute i ingenstans, men missade bussen, o smarta jag hade inte deras nummer så jag kunde inte ringa, så jag fick promenera hela vägen hem från busshållplatsen i ett minus femgradigt Malmö så att mina händer blev stelfrusna. Jag kunde ju inte vänta i 40 min på nästa buss för då hade jag frusit ihjäl. Väl hemma orkade jag inte ta mig ut igen, dumma jag.

Men som sagt, idag mår jag toppen. Började dagen klockan nio i morse då jag o en kompis tog en timmes powerwalk på Bulltofta i kylan, kallt men skönt, solen värmde mellan trädtopparna.

O nu har jag till och med hunnit baka amerikanska chokladmuffins.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits