Anonymous shopaholics

Jag är nog en shopaholic. Jag handlar på postorder när jag inte har några pengar att handla för.

Vad har jag då köpt?

På La Redoute beställde jag en svart skinnjacka (priset vågar jag inte skriva) samt en söt ärmlös grönprickig top. Hade 15% på hela sortimentet så var tvungen att passa på.

På H&M Rowells handlade jag mest i outlet-butiken där jag köpte tråkiga saker, som träningsbyxor, träningsjacka, mjukisbyxor, linne och solglasögon.

Jag har även köpt dvd-filmer på ginza, tänka sig, jag ska börja se film. Det blev Sandor/Ida (som jag ska visa i skolan) samt Breakfast att Tiffany's (bara för att det är en gammal klassiker som jag velat se länge).

Detta var dagens bekännelse.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits