Sambo

I torsdags morse kom jag hem från franska rivieran efter en härlig semester med min älskling. Men det innebär inte att jag kommit hem hem. Nej jag bor nu mer sambo i Ds lägenhet eftersom min lägenhet är belamrad av min syster och några kompisar till henne. På onsdag får jag tillträde till min egen lägenhet igen och det ska faktiskt bli skönt. Mitt hem är min borg.

Annars pågår Malmöfestivalen för fullt och igår såg vi bland annat Marit Bergman. Hon är verkligen kanonbra. Ska snart ut och gå med några kompisar och smaka nån av alla delikatesserna från matstånden på festivalen.

Annars undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna en kille som D. Jag trodde inte såna killar fanns. Ibland blir jag alldeles tårögd...

Imorgon är det jobb igen och vardagen tar vid.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits