Mount Pleasure

Ikväll är jag duktig och tvättar. Eller duktig är kanske att ta i. Det var hela två veckor sen jag tvättade och då tvättade jag hemma hos D, så jag hade inte så mycket val för det var tomt i byrålådan.

Det är iaf underbart med helg. Imorgon ska jag köra runt på loppisar och möbelvaruhus med min lillasyster och hennes kombo för att leta saker till deras nya lägenhet,  jag har nämligen nu mer syster i samma stad. Oj vad jag ska låna mycket fina kläder, ellerhur? ;)

Jag lyssnar in mig på Moneybrothers nya skiva och jag är helt kär i låten "Guess who's gonna get some tonight". Fantastiskt!

Annars är jag lite höstdeprimerad men det är bara att bita ihop. Jag är less på mitt jobb. Det tar emot varje morgon. Jag är irriterad på varenda kund som kommer in på banken o gör meningslösa ärenden. Man behöver inte gå till banken år 2007, det finns andra möjligheter i detta moderna samhälle! Jobbet drar verkligen ner humöret, man tillbringar trots allt ca 50% av sin vakna tid där och jag blir bara så ledsen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits