Malmöfestivalens sista kväll

Trots den nu mer dåliga aktiviteten på denna blogg så är antalet unika besökare varje dag detsamma som tidigare. Så jag ska försöka tillfredsställa denna lilla skara med ett litet inlägg.

Jag har just nu övergivit min karriär som lärare och kommer fortsätta på banken hela hösten, om inget drömjobb på nån skola dyker upp, men det verkar inte så.

Ikväll är det Malmöfestivalens sista kväll och vi ska ner på stan och trängas med hela Malmös befolkning för att kolla på Melody Club och the Ark, och kanske äta en bit mat någonstans. Imorgon har en av Ds kompisar 30-årsmiddag på en restaurang i Lund så då ska vi dit och det blir förhoppningsvis skoj.

Annars är jag lite arg på Malmö kommun ikväll men jag hoppas att allt är ett misstag och att det rättar till sig...

Imorgon ska jag shoppa! Då blir jag kanske glad...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits