Snart flyger jag igen

Lång dag på jobbet idag. Personalkonferenserna är inte roliga. Hann iaf ut och känna på det härliga vädret en stund innan mötet då jag gjorde några snabba ärenden på stan. Hämtade mitt fina halsband på Pilgrim som jag fått av mamma i födelsedagspresent, köpte ett body butter på Body Shop som jag inte haft på länge då min shoppingbudget inte har tillåtit sån lyx samt växlade till mig lite Schweizerfranc då jag för fjärde gången i år beger mig ut i världen igen. Resor är kul, men det kostar vill jag lova. En resa i månaden är kanske lite i överkant vad min ekonomi klarar av, men jag kommer väl snart på fötter igen....


Kommentarer:
Postat av: annamagdalena

när åker du?

2007-04-25 @ 23:11:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits