Semester i solen

För fjärde dagen i rad skiner solen här i Zurich och temperaturen är nog uppe i 25 grader även idag. Idag är jag helt ensam, ensam på min födelsedag, då den ende som jag känner i den här staden har övergett mig för jobb. Men som hemmafru är det väl smällarna man får ta. Ikväll ska han bjuda mig på restaurang. Dagen tänkte jag spendera i stan, den är väldigt mysig och det finns mycket affärer. Kanske hinner jag med lite solande vid sjön. Bikinin har använts flititgt dessa dagar. Igår var vi ute på en båttur på sjön, såg de snöklädda bergstopparna. Nu ska jag äta upp mina mackor med de franska ostarna och om en stund ska jag ta spårvagnen in till stan. Det är härligt att vara på semester.


Kommentarer:
Postat av: Emelie

Grattis!!!!!! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits