Mysterium

Oj vilken dag. Full fart mellan 08-17. Som sagt, jag är inte bara lärare, jag är ordningsvakt, polis, fredsmäklare, förälder, psykolog och detektiv också. De två sistnämnda var de huvudsakliga yrkena jag sysslade med idag. Det är ett mysterium det hela. Vem ska man tro på? Och gör man en sån sak själv så är det något som är väldigt väldigt fel psykiskt. Det försvunna är upphittat. Frågan är hur, när, var, varför och av vem? Imorgon väntas förhören fortskrida. Trots denna cirkus älskar jag mitt jobb. Jag låter en rolig historia jag lärde mig idag framhäva några av ljusglimtarna.


I vilket land har dom sämst hörsel?

Svar: Saudiarabien
Förklaring: Sau di Arabien
Översättning: Sa dom Arabien (på skånska)

Kommentarer:
Postat av: Emelie

hehe drog det skämtet för isabelle... KUL!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits