Mitt påsklov

Är det nåt jag verkligen är bra på så är det att göra paj. Har precis avnjutit en helt fantastiskt god paj innehållandes broccoli och vitlökssalami. Säg till om ni vill ha mitt hemliga recept :)

Imorgon börjar allvaret igen, ser inte alls fram emot det. Som tur är det bara fyra dagar och sen är det helg igen och då ska det vara sommartemperaturer och solsken enligt prognosen. Som jag längtar till sommaren!!!

Jag ska sammanfatta detta påsklov i en lista i brist på roligare sysselsättning.

Veckans roligaste: Shoppingen i Barcelona
Veckans besvikelse:  Vädret i Barcelona
Veckans ofräschaste: Spanskt rosévin på tetrapack för 4 kronor.
Veckans vackraste: Mina nya blommiga sandaler, jag är helt kär
Veckans godaste: Mocca Frapuccino på Starbucks
veckans dyraste: Mina nya Lacosteskor
Veckans finaste: Vädret på Bo01 i lördags
Veckans tråkigaste: Min förkylning
Veckans jobbigaste: Att jag verkligen är helt pank
Veckans längtan: Att få träffa en viss person igen
Veckans mysigaste: Gränderna i Barcelona
Veckans visdomsord: Det man söker hittar man inte och det man inte söker hittar man

Jag utmanar alla mina vänner att sammanfatta ert påsklov!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits