Cirkus på MacDonalds

Vilken cirkus! borde inte skriva men jag har inget att dölja. Kvällen började lugnt och sansat hemma hos H och fortsatte ganska lugnt på Lilla Torg. På skeppsbron började det spåra ur en aning. Några glas vin och några drinkar senare hamnade jag på MacDonalds med en kille av årgång -85. Helt oskyldigt. Jag lovar. H och A kom förbi. R ringer. Jag ignorerar. Telefonen ringer igen. 85:an svarar i min telefon. De pratar. De lägger på. R ringer igen och jag svarar. Jag ger honom fem minuter ute i kylan. Han vågar inte komma in. Fegis! Vi snackar. Bullshit! Jag går. Han kommer in på MacDonalds. H höjer rösten. Han sticker. Hans telefon går i tusen bitar. H och A går. R ringer igen. Jag ignorerar. Vi går. 85:an en aning chockad av det tuffa livet i Malmö. Jag cyklar hem. ENSAM!!!

Mina tankar vilar på nån helt annan...

Kommentarer:
Postat av: Emelie

haha du e rolig du som drar igång datorn halv 5 när du kommer hem=)

nu ska vi äta mat här hemma, potatisgratäng! mumma!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits