Sök

Igår kväll blev det tapas på Piraia och det var riktigt gott. Rekomenderas! Mätta och belåtna traskade vi vidare till biografen, med ett litet stopp i godisaffären, som sig bör. Vi såg den svenska filmen Sök och jag gillade den. Många kända och bra skådisar. Svensk film är alltid bäst, så är det bara. Har man aldrig testat intertnetdejting innan man ser den filmen lär man aldrig göra det efteråt. Alla fördomar besannas. Det är mannen som inte flyttat ifrån sin mamma, mannen som letar lägenhet, mannen som förföljer, mannen som är en sexgalning och mannen som ljuger och bedrar.

Nu ska jag snart ta mig en promenad och köpa en målarduk. Panduro är tyvärr stängt så jag hoppas på Bolagret. Frågan är om de har akrylfärg där, behöver silverfärg.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits