Okrönt drottning

Ehh, blir ni förvånade när jag säger att allt jag beställde från H&M igår avbeställdes idag, utom de båda tightsen? Nej, jag är som sagt beslutsångestens okrönta drottning.

Istället besökte jag min favorit H&M butik idag i Malmö. Det resulterade i en rad nya plagg. En längre tunt hålstickad naturvit tröja, en längre stickad svart- och vitranding tröja, en svart plisserad kjol och en söt klänning i svart o grått utan ärmar. Jeansen lämnade jag tillbaka.

Mår betydligt bättre idag men känner mig fortfarande klen. Ska laga mig en ordentlig
middag. Ikväll ska jag nog på fest, utan alkohol och utan att slå klackarna i taket på Schlagerbaren. Så imorgon kommer ni inte kunna läsa om nån galen cykelfärd genom ett nattsvart Malmö eller om nån som än en gång gör bort sig på Schlagerbaren, och min cykel kommer förhoppningsvis förbli i samma skick som idag :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits